Сайт комісії викладачів іноземних мов
Запорізького педагогічного коледжу
Субота, 27.04.2024, 12:52
 
Who knows the language is at home everywhere
                                           Розклад занять                   Графік т/а                    Новини
Меню сайту

Форма входу

Пошук

Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Архів записів

Наше опитування
Що є головним у професійній діяльності викладача?
Всього відповідей: 131

Друзі сайту

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

МОВНИЙ ПОРТФЕЛЬ СТУДЕНТА
ЗАПОРІЗЬКОГО ПЕДАГОГІЧНОГО КОЛЕДЖУ
Пам’ятка для студента
 
Мовний Портфель (МП) – це персональний пакет документів кожного студента, який вивчає іноземну мову. За допомогою цього документа студент має можливість здійснювати самооцінку своїх знань і умінь, поставити власну мету в навчанні, вести облік своїх досягнень, підтверджувати їх результатами тестів, екзаменів, сертифікатами, дипломами тощо.
МП – це один зі способів організації процесу навчання іноземної мови, що забезпечує реалізацію специфічної системи контролю, яка базується на самоконтролі  та самокорекції. Використання МП забезпечує:
• автентичність навчального процесу, оскільки підтримується зв'язок між «навчальною ситуацією» і «реальним життям», вивчення мови та культури виходить за межі навчального контексту і стає для студентів реальним;
• розвиток продуктивної навчальної діяльності та розвиток особистості студента як суб'єкта навчального процесу;
• можливість відстеження власних успіхів і проблем та внесення відповідних корективів у свою роботу. 
 
Мовний Портфель складається з трьох частин.
 
1 РОЗДІЛ
Мовний паспорт – опис досягнень і досвіду власника мовного портфеля у володінні іноземною мовою (ІМ) з опорою на документальні підтвердження та самостійне оцінювання власного рівня володіння ІМ за рівневою шкалою самооцінки.
Мовний паспорт містить інформацію про:
– власника Портфеля, мови та рівні володіння ними впродовж усього процесу навчання, зафіксовані в таблицях самооцінки студентами,  викладачами, екзаменаційними комісіями;
– сертифікати й атестати, що підтверджують  рівень володіння мовою;
– міжкультурний досвід спілкування та вивчення ІМ, де подається офіційна й неофіційна інформація про вивчення мов у навчальних закладах, використання іноземних мов у різних ситуаціях, контакти з носіями мови, відвідування мовних курсів. Уся інформація подається на основі рівнів володіння іншомовними компетенціями. Власник Портфеля насамперед має прочитати характеристику рівня в таблиці самооцінки і визначити, чи володіє він навичками на вказаному рівні. При негативній відповіді, досягнення цього рівня стає метою його подальшої роботи.
 

 
2 РОЗДІЛ
Мовна біографія покликана стимулювати студента розмірковувати над процесом планування, реалізації та оцінки власного навчання і прогресу у вивченні мови. Цей розділ складається з таких компонентів:
 –  більш чи менш детальна інформація про власника МП;
– контрольні листи для самооцінки іншомовних мовленнєвих умінь;
– засоби стимулювання рефлексії над досвідом вивчення іноземних мов і контактами з іншими культурами, засоби заохочення щодо застосування ефективних методів навчання;
– засоби постановки мети й планування: перелік можливостей навчання мови і мовних контактів, перелік цілей вивчення ІМ, листи для індивідуального планування.
Працюючи над розділом Мовна біографія, студенти оволодівають навчальною компетенцією, яка стимулює мотивацію. 
 
 
 
3 РОЗДІЛ
Досьє дозволяє власнику Портфеля повністю виявити свій творчий потенціал, оскільки сталу структуру його не визначено, а лише рекомендації щодо укладання. Зміст Досьє повинен складатися з переліку тих документів, що були згадані в перших двох розділах, інструкцій та пам’яток до різних видів самостійної роботи, переліку тих навчальних матеріалів, які допомагали у вивченні мови і таких, які сам власник Портфеля вважає доцільним представити як результат власної навчальної діяльності. Папка з матеріалами може містити документи або їх копії, зразки виконаних власником МП робіт, контрольні роботи, навчальні матеріали, інструкції, які допомагають у самостійному вивченні ІМ.
 
Таким чином, МП покликаний допомагати студентові визначати та документувати власні успіхи й досягнення в опануванні іноземною мовою, простежувати їх динаміку; здійснювати систематичну самооцінку, порівнювати результати власної оцінки з оцінкою викладача. Мовний Портфель мотивує його власника до самостійного й активного здійснення навчальної діяльності, до усвідомленої самооцінки мовленнєвого досвіду та його корекції.
 
 
Copyright MyCorp © 2024