Меню сайту |
|
|
Форма входу |
|
|
Пошук |
|
|
Календар |
« Квітень 2024 » | Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
|
|
Архів записів |
|
|
Наше опитування |
|
|
Друзі сайту |
|
|
Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
|
| | |
|
Паспорт додаткової кваліфікації
"Вчитель іноземної мови початкової школи”
Анотація
-
Додаткову кваліфікацію "Вчитель іноземної мови початкової школи” у Запорізькому педагогічному коледжі отримують студенти 8 груп протягом всіх років навчання. Метою є підготовка спеціалістів, що володіють знаннями теорії і практики іноземної мови і вміннями у сфері її викладання у системі початкової освіти.
-
Навчання іноземної мови передбачає комплексну реалізацію практичних, виховних і освітніх цілей.
-
Комплексне оволодіння всіма видами мовленнєвої діяльності (аудіювання, говоріння, читання, письмо) сприяє професійній підготовці студентів під час проведення пробних уроків з іноземної мови у початковій школі та переддипломної практики. Студенти вчаться поєднувати теоретичні знання основ теорії методики навчання іноземної мови, педагогіки та психології з практичною діяльністю навчання учнів.
-
Практика з додаткової кваліфікації "Вчитель іноземної мови початкової школи” починається з V семестру. Студенти проводять по 4 пробних уроки з іноземної мови у початкових класах базових шкіл № 24, гімназій № 45 та № 40. Керують практикою студентів методисти Андрєєва Н.О., Євенко О.В., Каракатсаніс Т.В., Мартенко Л.І., Пономарьова Г.С., Харченко Г.І. Під час переддипломної практики студенти працюють вчителями іноземної мови у початковій школі і проводять щонайменше 8 уроків іноземної мови і один позакласний захід.
-
Якісні та кількісні параметри підготовки вчителя іноземної мови у початкових класах мають відповідати вимогам його кваліфікаційної характеристики, згідно з якою фахівець готується до здійснення навчально-виховної, науково-методичної та організаційно-управлінської діяльності в початкових класах.
| |
| | |
|