Сайт комісії викладачів іноземних мов
Запорізького педагогічного коледжу
Середа, 23.08.2017, 03:46
 
Who knows the language is at home everywhere
                                           Розклад занять                   Графік т/а                    Новини
Меню сайту

Форма входу

Пошук

Календар
«  Серпень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031

Архів записів

Наше опитування
Чи схвалюєте ви ідею інтернет-комунікації між викладачем і студентом?
Всього відповідей: 215

Друзі сайту

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Практика з додаткової кваліфікації
"Вчитель іноземної мови початкової школи”
 
Комплексне оволодіння всіма видами мовленнєвої діяльності (аудіювання, говоріння, читання, письмо) сприяє професійній підготовці студентів під час проведення пробних уроків з іноземної мови у початковій школі та переддипломної практики. Студенти вчаться поєднувати теоретичні знання основ теорії методики навчання іноземної мови, педагогіки та психології з практичною діяльністю навчання учнів.

Практика з додаткової кваліфікації "Вчитель іноземної мови початкової школи” починається з V семестру. Студенти проводять по 4 пробних уроки з іноземної мови у початкових класах базових шкіл № 24, гімназій № 45 та № 40. Керують практикою студентів методисти Андрєєва Н.О., Євенко О.В., Каракатсаніс Т.В., Мартенко Л.І., Пономарьова Г.С., Харченко Г.І. Під час переддипломної практики студенти працюють вчителями іноземної мови у початковій школі і проводять щонайменше 8 уроків іноземної мови і один позакласний захід.

Якісні та кількісні параметри підготовки вчителя іноземної мови у початкових класах мають відповідати вимогам його кваліфікаційної характеристики, згідно з якою фахівець готується до здійснення навчально-виховної, науково-методичної та організаційно-управлінської діяльності в початкових класах.

Студент повинен бути здатним:

- формувати в учнів початкових класів іншомовну, мовну, соціокультурну мовленнєву іншомовну і навчальну компетенції;

- аналізувати і прогнозувати навчальну діяльність учнів;

- планувати і творчо конструювати навчально-виховний процес з іноземної мови;

- проводити уроки і позакласні заходи з іноземної мови з урахуванням особливостей навчання учнів початкових класів;

- забезпечувати освіту учнів засобами іноземної мови;

- виховувати учнів через систему особистого ставлення до іншомовної культури і процес оволодіння цією культурою;

- розвивати інтелектуальну та емоційну сферу учнів, їхні пізнавальні і розумові здібності у процесі опанування іноземної мови.

 

Copyright MyCorp © 2017