Звіт про роботу творчої групи викладачів ІМ за I семестр 2009/2010 н/р
1. Сформульовано і затверджено теми магістерських робіт:
Каракатсаніс Т.В. Удосконалення навичок англомовного аудіювання студентів педагогічних коледжів відео- та аудіозасобами навчання.
Гостєва Т.Л. Науково-методичні засади використання електронного посібника в процесі іншомовної підготовки студентів педагогічного коледжу.
2. Підготовлено до друку статті:
1. Використання інформаційно-комунікаційних технологій в процесі навчання іноземної мови в педагогічному коледжі / Дем’янова Ю.О., Гостєва Т.Л.
2. Оптимізація процесу навчання іноземної мови засобами ІКТ / Гостєва Т.Л., Дем’янова Ю.О.
3. Місце і функції Інтернет-сайту в процесі іншомовної підготовки майбутніх педагогів / Дем’янова Ю.О.
4. Електронні засоби навчання в професійній діяльності викладача іноземної мови (Тези доповіді на конференції) / Дем’янова Ю.О.
3. Розроблено сайт викладачів комісії іноземних мов, проведено Інтернет-опитування студентів коледжу (див. архів опитувань).
4. Проведено презентацію сайту серед студентів (Андрєєва Н.О., Гостєва Т.Л., Дем’янова Ю.О.)
5. Обговорено на засіданнях:
- проблему ролі і місця освітнього сайту в процесі іншомовної підготовки студентів ЗПК;
- проблему використання можливостей сайту комісії викладачів ІМ ЗПК з метою активізації самостійної роботи студентів.
6. Викладачем Гостевою Т.Л. розроблено методичні рекомендації щодо використання іншомовних Інтернет-ресурсів з метою навчання. Рекомендації заслухано на засіданні комісії викладачів ІМ ЗПК.
7. Викладачами Андрєєвою Н.О. та Гостевою Т.Л. організовано Інтернет-комунікацію з колегами зі Швеції щодо проблем використання ІКТ в навчальному процесі.
8. Учасники творчої групи працюють над проблемою створення психолого-педагогічних умов для ефективного використання ІКТ в аудиторній і самостійній роботі студентів.
9. Розпочато запис циклу відеоуроків з практичного курсу англійської мови (факультатив) для реалізації програми дистанційного навчання.
10. Викладачем Каракатсаніс Т.В. організовано роботу гуртка англійської мови з використанням матеріалів освітніх сайтів ESL.
|