Інструкція щодо використання Мовного Портфеля
студента ЗПК
Європейський мовний портфель – це інноваційний навчальний засіб, який реалізує принципово нову освітню технологію оцінювання та самооцінювання учнів і студентів у процесі вивчення будь-якої іноземної мови.
Мовний Портфель студента ЗПК – це персональний пакет документів кожного студента, який вивчає іноземну мову. За допомогою цього документа студент має можливість здійснювати самооцінку своїх знань і умінь, поставити власну мету в навчанні, вести облік своїх досягнень, підтверджувати їх результатами тестів, екзаменів, сертифікатами, дипломами тощо.
Мовний Портфель складається з трьох частин:
МОВНИЙ ПАСПОРТ
МОВНА БІОГРАФІЯ
МОВНЕ ДОСЬЄ
Етапи впровадження МП
1. Оцінка власного ставлення до вивчення іноземних мов:
· яким студентом щодо вивчення мови я є?
· яким є моє учіння?
· що мені заважає успішно оволодівати ІМ?
· що я можу виразити іноземною мовою в середовищі носіїв мови?
· як мені допоможе МП у майбутній професійній діяльності?
2. Ознайомлення зі структурою і функціями МП, шкалою самооцінювання.
3. Постановка навчальних цілей за допомогою дескрипторів.
4. Планування власної навчальної діяльності.
5. Самооцінювання навчальних досягнень.
6. Відображення і презентація серед одногрупників досвіду вивчення іноземних мов, міжнародних контактів, міжкультурних проектів і т.д.
|