Сайт комісії викладачів іноземних мов
Запорізького педагогічного коледжу
Субота, 27.04.2024, 10:17
 
Who knows the language is at home everywhere
                                           Розклад занять                   Графік т/а                    Новини
Меню сайту

Форма входу

Пошук

Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Архів записів

Наше опитування
Чи схвалюєте ви ідею інтернет-комунікації між викладачем і студентом?
Всього відповідей: 226

Друзі сайту

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


  

NEW!Питання з методики навчання іноземної мови

 

 

 

 

 

 

Державний екзамен

 

1. Охарактеризуйте предмет методики навчання іноземних мов як науки. Розкрийте зміст основних методичних понять, проілюструйте, як вони відображаються в українських та автентичних НМК з іноземної мови для початкової школи. Проаналізуйте новий Стандарт початкової освіти (Іншомовна освіта). Наведіть приклади використання різних прийомів і методів роботи на різних етапах уроку іноземної мови.

2. Охарактеризуйте чотирикомпонентну мету навчання іноземних мов. Продемонструйте можливості реалізації цілей навчання іноземних мов за допомогою чинної програми або НМК для початкової школи. Формування іншомовної комунікативної компетенції Нової української школи. Сформулюйте практичні, освітні, розвивальні та виховні цілі одного з уроків за підручником для 1-4 класу.

3. Охарактеризуйте основні та допоміжні засоби навчання, вимоги до них та складники навчально-методичного комплексу з іноземної мови. Впровадження навчально-методичного забезпечення початкової освіти в умовах реалізації нового Державного стандарту початкової загальної середньої освіти щодо викладання іноземних мов у загальноосвітніх навчальних закладах. Проаналізуйте підручники для 1-4 класів щодо відповідності вимогам до НМК для початкових класів. Запропонуйте форми роботи з використанням ІКТ на прикладі конкретного уроку.

4. Розкрийте особливості запровадження вивчення іноземної мови з першого класу та обґрунтуйте доцільність раннього початку вивчення іноземної мови. Нова українська школа: реалізація державної програми з іноземних мов у початковій школі. Визначте специфіку організації навчально-виховного процесу та наведіть приклади навчально-методичного забезпечення для учнів початкової школи. Запропонуйте декілька ігрових вправ і ситуацій для навчання учнів 1 класу Нової української школи.

5. Охарактеризуйте вправи для формування іншомовної комунікативної компетенції: поняття "вправа", "структура вправи", "класифікація вправ". Наведіть приклади некомунікативних, рецептивних і репродуктивних вправ за українськими та автентичними підручниками для 1-4 класів.

6. Розкрийте методику формування іншомовної фонетичної компетенції: мету і зміст навчання фонетики, принципи та основні етапи формування слухо-вимовних навичок. Охарактеризуйте типи вправ для формування фонетичних навичок, проілюструйте відповідь прикладами з підручників іноземної мови. Визначте основні методичні труднощі в роботі з фонетичним матеріалом конкретного уроку, користуючись українським/автентичним підручником.

7. Розкрийте методику формування іншомовної компетенції в діалогічному мовленні: мету і зміст навчання, етапи формування вмінь діалогічного мовлення, систему вправ для навчання діалогу. Наведіть приклади вправ для навчання діалогічного мовлення на основі діалогу-зразка для учнів 3 класу.

8. Розкрийте методику формування іншомовної компетенції в монологічному мовленні, мету і зміст навчання, систему вправ для навчання монологічного мовлення. Наведіть приклад використання структурно-мовленнєвої схеми для побудови мікромонологу учнями початкових класів.

9. Розкрийте методику формування іншомовної граматичної компетенції: мету і зміст навчання граматичного матеріалу, етапи ознайомлення з ГС активного мінімуму, типи і види вправ для їх засвоєння. Опишіть дії вчителя та учнів на етапі ознайомлення з граматичними структурами активного мінімуму. Наведіть приклади вправ, що виконуються на етапі ознайомлення учнів з новою граматичною структурою активного мінімуму. Запропонуйте ситуації для демонстрації функції нової  граматичною структури  в 2 класі.

10. Розкрийте методику формування іншомовної лексичної компетенції: мету і зміст навчання лексики, поняття "активний” і "пасивний” лексичний мінімум, різні способи семантизації лексичних одиниць. Наведіть способи семантизації нових лексичних одиниць на етапі презентації нового лексичного матеріалу в 3 класі.

11. Охарактеризуйте етапи роботи з лексичним матеріалом, типи і види вправ для засвоєння лексичного мінімуму. Наведіть приклади вправ для формування мовленнєвих лексичних навичок за підручником для 2-ого класу.

12. Розкрийте методику навчання техніки читання: поняття "техніка читання", труднощі навчання, методи навчання техніки читання іноземною мовою, типи і види вправ для навчання техніки читання. Наведіть приклади некомунікативних вправ  на впіз­навання і розріз­нення графем для учнів 1 класу.

13. Розкрийте методику формування іншомовної компетенції в читанні: мету і зміст навчання читання, особливості навчання різних видів читання. Складіть завдання для контролю розуміння прочитаного тексту за підручником для 4 класу.

14. Розкрийте методику навчання техніки письма: труднощі навчання, типи і види вправ для навчання графіки та орфографії. Наведіть приклади вправ для навчання каліграфії та орфографії за підручником для 1/2-го класу.

15. Розкрийте методику формування іншомовної компетенції в письмі: мету і зміст навчання письма як виду мовленнєвої діяльності, систему вправ для навчання письма. Наведіть приклади вправ для навчання написання листа з опорою на графічно-вербальну схему для учнів початкової школи.

16. Розкрийте методику формування іншомовної компетенції в аудіюванні: мету і зміст навчання, механізми, труднощі аудіювання. Визначте мовні труднощі аудіювання та сплануйте роботу щодо їх попередження на прикладі тексту з підручника для 4 класу початкової школи.

17. Охарактеризуйте основні етапи формування вмінь аудіювання, система вправ, вимоги до тексту з аудіювання. Наведіть приклади вправ для контролю розуміння аудіотексту за підручником з іноземної мови для початкової школи.

18. Охарактеризуйте урок як основну форму навчально-виховного процесу з іноземної мови. Розкрийте специфіку уроку іноземної мови та типологію уроків. Проаналізуйте конспект уроку з іноземної мови для початкових класів з погляду дотримання вимог до сучасного уроку.

19. Охарактеризуйте структуру уроку іноземної мови. Розкрийте вимоги до сучасного уроку іноземної мови. Визначте особливості навчання ІМ дітей шести років. Зробіть методичний аналіз запропонованого конспекту уроку іноземної мови.

20. Розкрийте особливості планування навчально-виховного процесу з іноземної мови: умови успішного планування, види планів, структуру планів. Проаналізуйте Державний стандарт початкової загальної освіти (Іноземні мови). Сплануйте серію уроків в межах однієї теми за конкретним підручником з іноземної мови.

21. Розкрийте мету, зміст і форми позакласної роботи з іноземної мови. Охарактеризуйте тиждень іноземної мови як комплексну форму позакласної роботи. Обґрунтуйте значення мовних літніх таборів для учнів початкових класів, розкрийте їх мету та завдання, формат та види роботи. Складіть план тижня іноземної мови в початковій школі. Запропонуйте цікаві заходи, що знайомлять школярів з культурою країни, мова якої вивчається.

22. Розкрийте методику контролю рівня сформованості іншомовної комунікативної компетентності: функції, об’єкти, види і форми. Сформулюйте вимоги до контролю знань, навичок і вмінь з іноземної мови, критерії оцінювання навчальних досягнень учнів. Розкрийте особливості здійснення контролю в 1 класі. Розробіть завдання контрольної роботи для учнів 3-ого класу.

23. Охарактеризуйте тест як засіб контролю у навчанні іноземних мов: розкрийте зміст поняття "тест", структуру тесту, типи, види тестів і методику використання тестового контролю. Наведіть приклади тестових завдань для контролю розуміння учнями початкових класів прочитаного або прослуханого тексту.

24. Розкрийте сутність інтерактивних методів та сучасних технологій навчання іноземних мов у початковій школі. Складіть фрагмент уроку для початкової школи  з використанням сучасних технологій навчання.

25. Розкрийте сутність поняття «Європейське мовне портфоліо», використання його на уроках іноземної мови у початковій школі. Наведіть приклади вправ з використанням ІКТ для формування іншомовної комунікативної компетентності учнів початкової школи.

 

 

 

Державний екзамен. Питання з дошкільної методики.

 

 

1. Охарактеризуйте предмет методики навчання іноземних мов як науки, її зв’язок з іншими науками, основні методичні поняття. Обгрунтуйте доцільність використання принципу комунікативності в навчально-виховному процесі з іноземної мови в ДНЗ. Наведіть приклади різних прийомів і методів роботи на занятті іноземної мови за одним із посібників з англійської мови для ДНЗ.

 

2. Охарактеризуйте чотирикомпонентну мету навчання іноземних мов. Проілюструйте комплексний характер цілей навчання. Розкрийте поняття іншомовної комунікативної компетенції. Сформулюйте практичні, освітні, розвивальні та виховні цілі до навчального заняття (за посібником з англійської мови для ДНЗ).

 

3. Охарактеризуйте основні та допоміжні засоби навчання, вимоги до них та складники  навчально-методичного комплексу з іноземної мови. Визначте роль інформаційно-комунікаційних технологій дошкільного навчання іноземних мов. Проаналізуйте  НМК з англійської мови для ДНЗ  щодо відповідності вимогам до сучасного навчально-методичного комплексу.

 

 4. Розкрийте лінгвопсихологічні основи навчання іноземної мови дітей дошкільного віку. Обґрунтуйте доцільність раннього початку вивчення іноземних мов. Як враховуються анатомо-фізіологічні та психічні особливості дошкільників у навчально-виховному процесі з іноземної мови? Наведіть приклади. Проаналізуйте зміст освітньої лінії «Іноземні мови» Базового компоненту дошкільної освіти (2012р.).

 

5. Розкрийте зміст дошкільного навчання іноземної мови. Виділіть і охарактеризуйте структурні компоненти змісту навчання: сфери (тематика) спілкування; мовленнєва компетенція; мовна компетенція; соціокультурна компетенція. Поясніть, чому комунікатиивна ситуація є основною формою організації спілкування в межах визначеної програмою тематики. Проаналізуйте програму з англійської мови для дошкільних закладів.

 

6. Визначте роль лінгвокраїнознавчого компоненту в навчанні іноземної мови дошкільників, зокрема в підвищенні їх мотивації та пізнавальної активності. Охарактеризуйте особливості формування соціокультурної компетенції дітей у процесі навчання іноземної мови. Складіть фрагмент заняття для дітей старшої групи з використанням автентичного фольклорного матеріалу, країнознавчої інформації.

 

7. Охарактеризуйте вправи для формування іншомовної комунікативної компетенції: поняття "вправа”, "структура вправи”, "класифікація вправ”. Доведіть доцільність використання інтерактивнихз форм навчання іноземної мови. Наведіть приклади різних типів вправ, користуючись НМК з англійської мови, прокласифікуйте їх.

 

8. Окресліть специфіку використання ігрових методів і прийомів на заняттях з іноземної мови. Охарактеризуйте мовну гру як провідну форму навчання дошкільників. Прокласифікуйте види мовних ігор і наведіть приклади, користуючись НМК з англійської мови.

 

9. Розкрийте методику формування іншомовної фонетичної компетенції: мету і зміст навчання фонетичного матеріалу, принцип апроксимації, основні етапи формування слуховимовних навичок. Визначте види вправ для формування фонетичних навичок. Підготуйте  фонетичну казку для дітей середньої групи.

 

   10. Розкрийте сутність навчання дітей дошкільного віку лексичного матеріалу. Охарактеризуйте психолого-педагогічні основи засвоєння дітьми лексики іноземної мови. Окресліть особливості використання ігрових і традиційних методів навчання лексики у дошкільному навчанні іноземної мови. Наведіть приклади лексичних вправ та ігор для дітей середньої групи, прокласифікуйте їх.

 

11. Розкрийте особливості формування іншомовної граматичної компетенції, мету і зміст навчання граматичного матеріалу. Визначте специфіку навчання лексико-граматичних зразків мовлення («мовних кубиків»). Наведіть приклади ігор та вправ для формування граматичних навичок мовлення дітей старшої групи.

 

12. Визначте психолого-педагогічні умови навчання сприймання і розуміння на слух одиниць мовлення різних рівнів та формування аудитивних навичок і умінь. Розкрийте роль автентичного аудитивного матеріалу в навчанні дошкільників іноземної мови.  Визначте вимоги до мовлення учителя.

 

13. Визначте особливості навчання діалогічного та монологічного мовлення дітей дошкільного віку. Наведіть приклади продуктивних вправ та ігор для формування мовленнєвих умінь дітей старшої групи. Розкрийте методику навчання малих форм іноземного фольклору на конкретному прикладі.

 

   14. Розкрийте особливості організації навчання іноземної мови в середній та старшій групах, циклічність проведення занять. Визначте структуру та розкрийте методику проведення занять. Проаналізуйте конспект заняття з англійської мови для дітей дошкільного віку щодо  його відповідності структурі заняття.

 

15. Охарактеризуйте заняття як основну форму навчально-виховного процесу з іноземної мови. Розкрийте вимоги до сучасного заняття з іноземної мови. Складіть вступну частину заняття з англійської мови для дітей старшої групи.

 

16. Розкрийте особливості планування навчально-виховного процесу з іноземної мови у ДНЗ: принципи, види планів, структура планів тощо. Сплануйте серію занять для дітей старшої групи.

17. Визначте специфіку різних видів контролю у дошкільному навчанні іноземної мови. Розробіть ігрові завдання для контролю сформованості лексичних навичок мовлення для дітей середньої групи.

 

18. Визначте місце і роль індивідуальної роботи, свят та позанавчальних заходів з іноземної мови в ДНЗ. Розкрийте роль спільної роботи дитячого садка та сім’ї  в процесі навчання дитини іноземної мови. Складіть план-сценарій тематичного свята з англійської мови для дітей старшої групи або методичні рекомендації для батьків щодо вивчення іноземної мови в родинному колі.

 

19.  Розкрийте психолого-педагогічні особливості  та структуру професійної компетентності учителя іноземної мови в ДНЗ. Складіть професіограму сучасного вчителя іноземної мови

Copyright MyCorp © 2024